Quote:
Originally Posted by SAS-Steward
Jeg ser forskjellene, men dette har flere sider en det du tror virker det som.
Jeg tror kanskje flere burde evne å se flere sider en bare sin egen i denne diskusjonen jeg.
Du som åpenbart er optatt av dette burde også sette deg bedre inn i hva et bonusprogram faktisk er, og ikke være opptatt av kun status, og hvordan dette oppnås og oprettholdes.
Ei heller hva gamle analyser viser i en vedren som suser videre ganske fort, spesielt i denne bransjen.
Men nok om det, tror uansett ikke vi blir enige her.
|
Vi blir nok ikke enige, men om du tror at min argumentasjon er basert på gamle analyser eller at KT sin beslutning om bonusopptjening innenlands er basert på gamle analyser så tar du nok feil. Jeg ser at bonusopptjening har fordeler og ulemper, noe jeg ha poengtert en rekke ganger. De som synes å argumentere for bonusopptjening synes å mene at det kun er fordeler og ingen ulemper, noe jeg tror er et feilaktig utgangspunkt for en analyse. Man kan saktens være uenige i hva som er den totale effekten, men man bør kanskje iallefall være såpass ærlig at man synliggjør alle effektene av dette. Tror du at det kun er positive effekter av dette?