Quote:
Originally Posted by TOS
Jeg ser ironien, men ser også samtidig at du ikke synes å ha forstått forskjellen på hva som brukes som konkurranseparameter. Et velfungerende bookingsystem trenger du ikke være gullkunde for å få nyte godt av, på samme måte som gratis kaffe og te heller ikke krever at du ha fløyet x antall flygninger med selskapet for å nyte godt av. Det burde ikke være så vanskelig å se den prinsipielle forskjellen.
Bonusforbudet gjelder forøvrig alle aktører på norske innenlandsflygninger.
|
Jeg ser forskjellene, men dette har flere sider en det du tror virker det som.
Jeg tror kanskje flere burde evne å se flere sider en bare sin egen i denne diskusjonen jeg.
Du som åpenbart er optatt av dette burde også sette deg bedre inn i hva et bonusprogram faktisk er, og ikke være opptatt av kun status, og hvordan dette oppnås og oprettholdes.
Ei heller hva gamle analyser viser i en vedren som suser videre ganske fort, spesielt i denne bransjen.
Men nok om det, tror uansett ikke vi blir enige her.