View Single Post
Old 14-02-2012, 03:47   #5
Sondbjo
ScanFlyer Gold

Default Re: Hvor bør jeg dra nå?

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Var i Singapore i helgen. Bodde på Marina Bay Sands og det er absolutt noe å få med seg om du kan.

Fra Singapore kan du for eksempel fly AirAsia til Tawau på Borneo. Det er flere bra resorter som ligger utenfor på påler på sandbanker og på småøyer ut mot Sipadan. Der burde i alle fall vannet være klart og få steder er det så mye å se i vannet. Bodde på resorten Kapalai Sipadan.

Sørdelen av Bali er ikke noe om du liker klart vann, det flyter søppel på det som er igjen av strendene i Kuta og heller ikke Nusa Dua var stort å skryte av. Likte meg bedre på Lombok, men vannet var ikke så klart i Senggigi hvor jeg var.

Vannet var litt bedre på Gili-øyene da jeg var der i fjor, men Trawangan hadde for mye turister og det fløt med søppel i vannet der. De andre Gili-øyene er muligens bedre.

Om du drar til Samui skal det være bra om du drar nord til øyen Kho Tau, men jeg har ikke vært der selv.

Ellers er jo Borocay en fantastisk strand som er verdt å få med seg og de har klart å holde den ren til tross for mye turisme.
Takk for bra tips Jeg bestilte Marina Bay Sands for noen dager siden selvom lomeboka mi ikke hvar helt enig
Sondbjo is offline   Reply With Quote