Quote:
Originally Posted by BU662
En SK + AY gjör ikke virkelig sans.
Vil SAS virkelig feede AY ved HEL? Dette vil uten tvil har store konsekvenser pa longhaul ved ARN. Jeg for min del tror ikke at SK er villige a gi opp ARN som longhaul hub. Og hvor er de store spare-potensialer dersom high-cost SK overtar ruter av AY som alrede har mindre kostnader intra-Europa?!? Jeg ikke ser logikken.
AY sine tanker kan jo innebaere at man forsterker samarbeid med FlyBe en stykke videre. Da vil man ogsa kunne oppna betydelige kostnadskutt...
|
Jada jada, jeg vet det ikke kommer til å skje, bare mine

.
Østgående trafikk fra
HEL og vest/sydgående fra
CPH. Direkte koster mere (men også genererer mere inntekt) så får man spekulere om direkte betyr bedre eller ikke. Direkte = færre ruter (for å fordele materiell til å serve flere like markeder), eller via = flere ruter (konsentrasjon av LH materiale)
Eller hva sier du BU662?
Igjen bare mine