Quote:
Originally Posted by Earlybird.
Kåret til verdens verste airline... sikkert bare funnet på det og... Tror du ikke hvordan folk har det på jobb i FR går utover kundeservicen og totalopplevelsen...?
|
Pussig nok så flyr folk med selskapet gang etter gang etter gang. Man får det man betaler for, og ikke mer.
Quote:
Lurer nesten på hva din klient FR betaler deg for å forsvare de?
Du som er fagorganisert er sikkert glad for det også vil jeg anta? Ansatte i FR får ikke organisert seg da MOL driter fullstendig i fagforeninger...
Du vil gjerne ha bevis på alt, men gjerne motbevis de beskyldningene FR har hatt opp gjennom tidene er du snill...
Ønsker deg forøvrig velkommen på pprune til å ta opp kampen for din klient...
|
Mange av beskyldningene som er kommet mot FR er jo imøtegått gjentatte ganger, og ofte er beskyldningene ikke noe annet enn at man er uenige i hvordan et flyselskap skal drives. Ta dette med skatt og piloter, som trekkes frem stadig vekk, og se samtidig på innlegget til en som ser ut til å kjenne FR bedre enn å bare "ha hørt fra en for 4-5 år siden". Så dette med at FR bare sutrer og presser flyplassene til å få bedre avtaler enn andre. Selvsagt gjør de sitt ytterste til å få så gode avtaler som de klarer - noe annet ville vært litt oppsiktsvekkende. Så dette med enkeltepisoder med piloter som ikke melder seg syk etter et barns dødsfall (en usedvanlig tragisk sak, som man på ingen måte vet bakgrunnen for), som nok kunne skjedd i andre selskaper også. Osv.
Jeg tror på ingen måte at alt er bra i FR, og de har helt sikkert endel litt i grenseland i forhold til forretningspraksis.
Forøvrig så tror jeg at karakteristikkene og insinuasjoner om at jeg er kjøpt og betalt av FR er betegnende for nivået denne debatten nå har sunket ned til. Jeg, og mange andre her inne, vet nok meget godt hvor jeg står, og det er nokså fjellstøtt på utsiden av luftfartsbransjen. De som er uenige med mine argumenter synes å ha et behov for å plassere meg i en eller annen leir, så er det ikke DY så er det FR, eller naivitetsleiren. Jeg tilskriver dette mangel på saklige argumenter, og en irritasjon fordi jeg pirker borti litt tilfeldig sammensatte argumentrekker... Heldigvis så er det endel som er uenige med mine argumenter som fortsatt klarer å skille mellom sak og person.