View Single Post
Old 31-01-2012, 20:39   #10
Futura
ScanFlyer Gold

Default Re: Samsonite F'Lite Hard Sided Bag (Ryanair Håndbagasje)

Kjøp for guds skyld den kofforten i noe annet en sort....
Jeg reiste for noen år siden med en reiseleder som hadde vært fulltids reiseleder i 5år, han hadde en gul koffert som var fulstendig dekorert med tape og klistremerker. Det skjede aldri at noen tok feil av sin egen og hans koffort. Åpnet man bagasjeromet på bussen så var det ikke vanskelig å se hans koffort, hvem som hadde hvilken av de 25 sorte koffortene var derimot vanskelig å se.
Selv om man har kontroll på sin egen bagasje på et fly, så må den ofte legges in i bagasjerommet på flybussen og da kan noen lett ta feil.
Etter å ha sett denne kofforten har jeg alltid prøvd å få mine kofforter og bagger til å se mest mulig spessielle ut.

Et annet eksempel: Rett før man skal gå ombord i flyet på OSL får man beskjed om at sin mor har vært innblandet i en ulykke og kjemper for livet på et sykehus slik at man ikke kan være med. Kofforten inneholdt noen kniver som skulle være gave til de man skulle besøke og var derfor sjekket inn, den må da fjernes fra flyet. Skal man da se på alle lapper på alle sorte kofforter?? Mye lettere å finne en oransje koffort med masse klistremerker.
Futura is offline   Reply With Quote