Quote:
Originally posted by LN-BIZ
Ja helt enig! Kapitalen kan benyttes til investeringer som er rettet mot kjernevirksomheten. Men når det er sagt er vi som pendler meget godt fornøyd med SAS bakkemannskap (som SGS står for), på samme måte som kabinbesetningen. Den sterke siden til SAS er at de har begge deler. En får "SAS hjelp" uansett om man er på bakken eller i lufta. Jeg personlig trenger mere "SAS hjelp" på bakken enn i lufta. Det er på bakken kanselleringene foregår. Det er forresten kun SAS som har informasjonskranker på innland og utland på Gardermoen. Norwegian har ingenting. Hvis SAS skal selge bakkemannskapene sine vil de etter min mening ødelegge produktet sitt. Kanskje inkludere billettkontor,informasjonskranker og lounge i SAS Braathens kunne være en løsning. Det samme for oss kunder hvem som har ombordstigning og laster flyene..............og en liten ting til..Flyene går jo selv om alle lysene er slukket på hovedkontoret på Fornebu..Kanskje en ekstra runde der kan frigjøre litt ekstra kapital...
|
DY har Sirkusair som tar seg av informasjonen på ankomst innland/utland! Dermed får du like bra service fra dem som hos
SGS! Tror ikke forskjellen er særlig stor der! Oppe har begge selskapene billettkontor! Samme servicen der... :smokin :smokin