View Single Post
Old 25-01-2012, 21:22   #16
Mjolnir
ScanFlyer Gold

Mjolnir's Avatar

Default Re: Hvordan er Aeroflot på economy (splittet)

Quote:
Originally Posted by Happyflyer View Post
SU bruker A330 til NRT, så flyet er det ingenting å utsette på. Men du må betale for ekstra drikke.. Også har du som nevnt SVO.. IMO er SU et bra og billig alternativ til Tokyo alt i alt.
Fri flyt av brus/jus/vann, men betaling for alkohol a la amerikanske selskap, er det ikke slik? Og så er jo sprit bannlyst etter diverse vodkafester baki kabinen Uansett er ikke fravær av eller betaling for alkohol et stort problem. Jeg sitter da ombord fordi jeg skal til Kina, ikke for å drikke meg full

Nå skal ikke jeg til NRT, men A330 til PEK blir nok bra. B767 på tilbakeveien derimot...

Angående B767ene til SU: er det samme (slitne) interiør i alle? Ser på airfleets at de har 4 som ble levert fabrikknye i 1999, 4 som er kjøpt fra hhv. KLM og EVA (hvorav de 2 fra EVA er klare for museum), samt 1 leaset.

Grunnen til at jeg bekymrer meg litt for minibanker er at det ville være greit å kunne kjøpe noe (spesielt mat) med 5,5 timer transfer på SVO. Uten å ha vært der før blir det jo litt vanskelig å vite hvor mye en trenger, derfor passer det dårlig å ta ut på forhånd. Såvidt jeg har forstått aksepteres euro og amerikanske dollar på flyet i tillegg til rubler (men ikke kort), mens kun noen fåtalls steder på flyplassen aksepterer EUR/USD og kort.
Mjolnir is offline   Reply With Quote