Quote:
Originally Posted by LN-JTE
Ville ikke ta diskusjon om FOT rutene offtopic så stiller spørsmålet her:
Tror dere et utvidet samarbeid mellom DAT og NAX(booking,gjennomgående billetter,bagasje osv) ala WIF og SAS kommer til å skje? (ikke nødvendigvis eierskap, men samarbeid)
"Norwegian og Danish" Liker lyden av det
Når NAX får ren flåte av 737-800 så er jo det et ganske stort fly å fylle for enkelte destinasjoner i norden, og man burde kanskje alliere seg med noen med regional fly, ala ATR42/72?
Prøvde å søke opp tema, men fant ikke noe spesielt, om det har vert oppe før setter jeg pris på link 
|
Det bryter vel litt med konseptet til Norwegian som er "point to point" reiser. Når det gjelder "feed" til DY's intercontinentale ruter er vel lave priser uslåelig som middel for å trekke passasjerer til rutene i forhold til samarbeid med andre flyselskap.
Et slikt samarbeide vil vel fort kunne føre til økning i kostnader til pass.service.
Vidar