Jeg fikk booket billetter i natt, kl 0302. Fikk ikke førstevalget mitt, men andrevalget var ok.
Jeg synes
SAS roter litt nå. Først sier de at kampanjen skal bli forlenget, pga nedetid i hele morges, men nå går de tilbake på det, og sier følgende på facebook:
"
Our offers have been very popular and for Shanghai we still have a few seats left in in March and May, but the number of seats are (as sted in the e-mail) limited."
"
(...) I slike kampanjer er det alltid begrenset med plasser til den laveste prisen og det er førstemann til mølla som gjelder. Igjen, vi er veldig lei oss for de problemene som har oppstått. Vi trodde det skulle bli populært, men trykket var mye større enn vi hadde forventet. Dette tar vi til etteretning og skal gjøre vårt ytterste for å gjøre det bedre neste gang... Unnskyld. //CK"
Tidligere i dag stod følgende på
SAS.no, og ble kommunisert ut både via Facebook og
Twitter.
"
(...) We are working HARD to fix these issues, and we will prolong the campaign period for Shanghai offer. We will give more information at 11.00 / 13.00 AM today. Once again, we're sorry for the inconvenience."
Finner dette merkelig, og veldig synd for dem som ikke fikk booket pga kapasitetsproblemer.
Hadde siden vært oppe hele tiden, DA støtter jeg 100% første mann til mølla prinsippet.