Quote:
Originally Posted by Discus
Ja, dersom de får det til. De forsøkte og beklaget, og kom ned til 26C fra 28C. Og som nevnt - helt stillestående luft så noe galt en eller annen plass var det. Temperaturen og lufta var som nevnt MYE bedre bare man fikk forbid de tykke gardinene som "forselglet" f-kabinen.
Var også en visitt på flightdeck, og der viste instrumentene 25C i aft-business. I cargo var det 16-18C, mulig man skulle tatt med dyna ned i kjelleren 
|
Men som sagt så var det null problem med mine flygninger nå så mulig det var et teknisk problem på det faktiske flyet du fløy med. Det ble sikkert rapportert inn etter landing i
FRA så teknikerne kunne ta over.
Jeg greide å ødelegge IFE skjermen på setet mitt da jeg fløy Airbus 346 i sommer til
ICN i F på LH. Ble skikkelig redd for at jeg måtte betale masse penger, men neida, kabinbetjeninga sa at det var mat for teknikerne å reparere.