Selv synes jeg Rømskog var glimrende. Fantastisk beliggenhet, flott utsikt, ekstremt beroligende omgivelser, fine turmuligheter og bra basenger mv. Jeg har ikke vært der etter at de fikk nye eiere, så jeg vet ikke noe om maten, men jeg tror likevel jeg ville anbefale dem. Jeg skal dit igjen om tre uker med jobben.
Son har fantastisk mat, ligger flott til, fine basenger og mye designmøbler. Fint restaurant-/barområde og litt mer liv her. Nøktern bygning. Dårlig med skimuligheter, vel?
Farris Bad er flott og storslagent!! Litt som et forvokst Rømskog, bare at ferskvannet er byttet ut med saltvann. Fine fasiliteter.
Jeg har ikke prøvd Norefjell, men jeg kjenner flere som har vært der og sier det er veldig masete. Passer nok best for større grupper.
Holmen Fjordhotell har spaavdeling og glimrende mat. Østers og sjokoladefondant i lunsjbuffeten. Flott beliggenhet med fjord- og øyutsikt. Får man rom med balkong og utsikt mot fjorden, er det absolutt verdt et besøk. Men man kan være uheldig å få et lite rom i en slitt og litt ukurrant fløy.
|