Blir dessverre lite foto om dagen. Været og lysforholdene må nok ta mesteparten av skylden ellers er jo desember en travel tid før jul og alt det der. Men men.
Nyttårshelga ble tilbrakt på hytta som ikke ligger så veldig langt unna flyplassen.

Så nyttårsaften fikk jeg tatt en kort tur med kameraet. Spotting uten bil er ikke å anbefale, særlig når det er kaldt og guffent. Men hva gjør man ikke for å få tatt noen bilder. Her kommer noen få bilder. Mest for dokumentasjonen sin del. Kommer nok enda sterkere tilbake etterhvert som det blir varmere og lysere i været.
Typisk nok var det ikke den mest travleste dagen jeg hadde valgt å spotte på. Men det var vel de vanlige faste Las Palmas maskinene og litt til. Disse her jobber selv om det er fri/høytid.
LN-LTL by
Twin-Otter, on Flickr
Her er LN-DYN, en av Norwegians to maskiner som skulle til
LPA. Thomas Cook kom mens jeg var der også men nesten litt småirriterende at de har en tendens til å komme med samme maskin (OY-
VKT).
LN-DYN - Boeing 737-800WL by
Twin-Otter, on Flickr
Jeg venter i spenning på hva BA/
IAG velger å gjøre med Stavanger ruta til
BMI. Jeg håper den forblir, for jeg kunne veldig gjerne tenke meg å reise oftere med BA. G-RJXD var dagens maskin fra Heathrow.
G-RJXD by
Twin-Otter, on Flickr
Det ble faktisk bare med disse. Jeg frøys allerede etter en drøy halvtime så det ble en tur innom terminalen for å se om kafeen i 3.etg var åpen. Men det var den ikke så da ble det en spasertur tilbake til hytta. Infotavla i avgangshallen pr. 31.12. Henger den ennå?
DSC_0156 by
Twin-Otter, on Flickr
Som sagt. Det var det jeg hadde. Så får vi bare vente bå nye anledninger senere...