View Single Post
Old 20-12-2011, 09:51   #13
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Default Re: God tirsdagsmorgen

Quote:
Originally Posted by kekker View Post
Gooood morning fra den Nøgne Ø på Namdalskysten!
Og så jeg som trodde at den Nøgne Ø lå i Grimstad!

God morgen fra Krs forresten! Her var det 5 blå til morgenen, som forøvrig startet dårlig. Hadde visst glemt å sette på vekkerklokka i går, så jeg bråvåknet kl 0815 og fikk det plutselig travelt. Da man så stod i dusjen forsvant vannet ettersom naboen som holder på å pusse opp hadde funnet det for godt å skru av hovedvannkranen. (Det hjelper altså lite med å sette opp en lapp på inngangsdøren nede på kvelden....) Tørrtannpuss er heller ikke å foretrekke. Så jeg bad dem ringe på neste gang de måtte ta vannet.

Men kontoret er inntatt, og planen for resten av dagen er å finne seg et høvelig juletre, få hengt opp gardinstenger og bilder og lagt litt silikonfugemasse mellom panel og kjøkkenbenk.

I går ble jeg heldigvis ferdig med tannlegebesøkene for denne gang. Gjør meg vondt i hjerterota å tenke på at for samme pris kunne jeg den 14 des fått meg en biz tur med Lufthansen diverse steder.

Men jeg går jo å håper på at Lufthansen kommer med samme tilbud igjen, f.eks. på julaften. Da skal kredittkortet voldtas i så fall! For det ser jo ikke ut som SAS har planer om å kjøre dobble grunnpoeng kampanje i januar i år som de 2 foregående år snufs!

Forresten noen som vet hvordan håndballjentene fløy hjem fra Brasil??

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote