Mens man venter får man servert litt te og så blir man tatt med inn til et rom der behandlingen blir utført. Thai har virkelig gjort en god jobb med å få til en avslappet atmosfære!
Før massasjen starter får man spørsmål om styrke og om man har noen spesielle skader e.l. som bør nevnes. Etter dette blir man tatt med inn til rommet, der man også kan velge massasjeolje/duft. Så får man noen minutter på å skifte og legge seg ned på sengen...
Massajen var ubeskrivelig bra. Dette må være den beste starten på en lang flight! Etter at massasjen er over, får man tid til å dusje og skifte. Brukte dette for å ta et bilder til av rommet:
Etter at jeg var ferdig, gikk jeg ut til venterommet og ventet på frøken Deluxe, som natimgigvis bruker litt lenger tid på å stelle seg enn undertegnede. :P
Etter massajen blir First Class passasjerer satt i et venterom der man får en kopp te og noen cookies, samt et feedback skjema der man kan skrive litt om hva man synes. Selvfølgelig gav jeg topp score!
Etter å ha ventet på frøken Deluxe ble vi så ekskortert tilbake til First Class loungen for en lett lunsj før flighten får til Paris.
First Class Loungen i Bangkok har både en buffet men også en a-la-carte menu. Dersom man velger buffetløsningen, så går man til rommet der rettene står utstilt og peker på hva man ønsker, så blir dette servert noen minutter senere. Kanskje ikke den mest effektive løsningen, men Gud forby at Gjestene i Royal Orchid First Class Loungen skal måtte behøve å gjøre noe!
Bestilte litt mat og dette servert på ekstrem høflig vis:
Selv om vi ikke ville at dette skulle ta slutt, var nå tiden inne for å boarde flighten vår til Paris. Dette er kanskje litt ironisk, men det er altå mulig å ikke ville boarde en First Class flight når man faktisk har det så godt!