View Single Post
Old 30-10-2011, 10:18   #31
BU662
critical mind

BU662's Avatar

Default Re: ID-billetter = hysj hysj (splittet)

Quote:
Originally Posted by Gemo View Post
Jeg har ikke noe i mot at SAS ansatte reiser på Id billetter og synes det er bra at slike ordninger kan diskuteres.

Gard (også medlem her) startet en tråd i 2007. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=308200.

En av kommenterene i tråden var denne " PS - business er også stort sett fullt av bla folk på id-billletter, i allefall på lengre reiser. Og id-billetter går først. "

Mitt spørsmål blir derfor: Blir Sas kunder som ønsker å oppgradere på poeng kun oppgradert dersom ledige plass på Biz, Id billetter inkludert ?

Jeg håper svaret blir nei og at det er slik at Biz seter blir tildelt Id passasjerer etter at kundene har hatt mulighet til å oppgradere på poeng!
ID billetter er alltid sist i kjöen. De som hever noen annet vet ikke hva de snakker om.

Jeg for min del kjenner mange som kjöper normale billetter pa tilbud, fordi det er ofte billigere og de har sikkerheten at de bli med.

Ellers er jo ID ordninger ingenting annet enn dette hva finnes i mange andre industrier. Jobber du i McDonalds, kan du spise for fritt, jobber du i Volkswagen, sa far du store rabatter pa nye biler. Det finnes i mange store bedrifter ordninger som gir ansatte rettighet a kjöpe den vare som selskap leverrer til en langt mindre pris.