Quote:
Originally Posted by FlyHi
Jeg så i sidste uge den nye Cloud Shop menu, hvor der var anført antal Eurobonus-point på alle items.
Kan ikke præcist huske hvor meget kaffe, sandwich osv. kostede, men det var ihvertfalt så mange point, at min første tanke var at det er en hån mod de rejsende når man tager i betragtning hvor få point man optjener på at flyve.
Var det omkring 5-600 point for en kaffe og omkring 1500 +/- point for kaffe+morgenmadssandwich (jeg mener det var deromkring).
Så man skal altså flyve indenrigs i Danmark 20 (?) gange på billige økonomiklasse-biletter for at have point nok til en kaffe og en tør sandwich... Samtidig bliver man med 20 segmenter sølv-medlem, men pointoptjening giver altså bare en kop kaffe og et stykke tørt brød
Helt ærligt - det bliver for dumt og på mig virker det ihvertfald ikke som en forbedring at kunne bruge point på dette. Tværtimod, så synliggør det bare hvor få point man rent faktisk optjener hos SAS.
|
Både og, men med tanke på hvor mye poeng man drar inn på andre ting så er det ikke så ille, selv om det personlig ikke frister. Bare det jeg drar inn på Amex og Trumf hver måned gir meg jo råd til å spise flere måltider på hver flytur hadde jeg giddet
Skjønner heller ikke hvorfor mange av dere klager/sutrer sånn. Synes man det koster for mange poeng er det jo bare å betale som idag.....