Quote:
Originally Posted by Fnate
Må vel desverre også melde meg på Tommys hovedkonklusjon. Jeg kan ikke uttale meg om Hawaii, men jeg kan uttale meg om Mexico. Lureri, utrygghet, skitt og møkk, dop på stranda etc. Jeg har da mest vært i Puerto Vallarta, og kan egentlig ikke anbefale det som en familiedestinasjon.
Men FlyHi har jo tydeligvis andre opplevelser, så det er tydelig at det er ulike erfaringer.
|
Har aldrig været i Puerto Vallarta, men den beskrivelse kan jeg overhovedet ikke genkende fra Playa del Carmen. Der har vi aldrig oplevet andet end flotte, rene strande og følt os trygge overalt.
All-incl resort er som de nu engang er. Det er sjældent her man får de mest fancy drinks, dyreste vine eller den fineste gourmet-mad, men langt de fleste af de steder vi har boet der har det været ganske fint. Til gengæld har vi sjældent betalt mere end 130 USD pr. rum pr. nat incl. mad/drikke/minibar osv. Men naturligvis er der forskel på srandarden hotellerne imellem. For os har sol, strand, pool, børneklub og kolde cervezaer på terassen været set mest væsentlige.
Som en afslappet familieferie, hvor både børn og voksne trives og hvor det er vigtigere end fine a la carte restauranter, så kan jeg kun anbefale det, men det afhænger naturligvis af forventningerne og ønskerne.
Vi har nu været der 7 gange og vores søn har været med siden han var 4 mdr. Her i november tager vi til en afveksling til Thailand, men kommer uden tvivl tilbage til Playa del Carmen næste år.