Jeg ville ikke reist ut av Tijuana. Risikabelt og ikke tilgjengelig med fornuftig transport.
Dersom du ønsker ferie ut av San Diego direkte vil jeg anbefale Hawaii. Flightene er rundt 5-6 timer.
Er langt fra noen fan av Mexico, er ferdig med det landet. Har vært 4 ganger på Riviera Maya (Cancun og Playa Del Carmen) i tillegg til ett par turer til Cabos og Mexico City (jobbtur). Landet appelerer ikke til meg, dårlig hotellstandard, har forsøkt all inclusive en gang i Mexico fordi vi var i ett bryllup på dette "luksus" hotellet (
RIU et eller annet het det) Elendig mat, ensidig mat, drikkene som er inkludert er søppel. Disse store resortene ligger også langt unna andre restauranter og sentrum av Playa Del Carmen, så det ble mye elendig mat, gitt... Rommene stanket fuktig mugg
Leiebilerfaringer inkluderer dødstrusler for å få betalt for skader som var på bilen fra før, blanco kredittkort slipper må fylles ut for å få leiebil i alle tilfeller. Taxi i Cancun og Playa Del Carmen er dobbelt så dyrt som i USA og de er noen kjempe scumbags.
Cabos var faktisk det stedet som var mest OK. HERLIG hotell reddet den ferien
http://www.lasventanas.com/en/
Bodde også på Westin en av gangene i en flott suite. Standarden var OK, maten også OK.