View Single Post
Old 23-10-2011, 19:52   #5
no-backpacker
ScanFlyer Blue

Default Re: Leie leilighet i Tokyo

Nei, jeg kunne heller ikke tenke meg å flytte til Japan for godt, men for en periode er det bra. Skulle ønske jeg kunne være der i de 9 ukene mannen min skal være der, men det går dessverre ikke denne gangen. Første gang vi var i Japan var vi både i Hakodate (i nord) og i Kyotot og Hiroshima, samt Tokyo. I Hakodate snakket ingen engelsk og jeg tror det må ha vært det mest lokale stedet jeg har vært på. Mens mannen min jobbet tok jeg trikken fra endestopp til endestopp, hoppet av, studerte lokalbefolkningen og hoppet på igjen. Utrolig opplevelse! For to år siden var vi i Tokyo og og Tsukoba (?) og også Tsukoba var mer japansk enn Tokyo.

Denne gangen skal vi bare være i Tokyo og mannen min skal jobbe med japanere, så jeg regner med vi får litt innblikk i "det lokale livet". Som jeg sa, vi tenker på leilighet, men blir det for mye styr blir det nok hotell. Hahahaha, da sikrer jeg meg Royal Ambassador status på IC for neste år også... :-)

Jeg ELSKER Japan og Tokyo er fortsatt på storbytoppen for meg, tett fulgt av Hong Kong og London.

Xxx.
no-backpacker is offline   Reply With Quote