Quote:
Originally Posted by DHC8-103
Smak og behag er forskjellig ja.
Fløy LH A380 og B744 tur retur Califorina i sommer, og vil nok konkludere med at de dekker hver sitt behov.
A380 har helt grei AVOD men uten spill (som A346) hvis man liker det. Bra med film.
B744 har bedre seter og egner seg godt på nattflighter, hvor underholdning kanskje ikke er like viktig, synes nå jeg. Kankje er jeg håpløst nostalgisk, men er noe eget med gammel audio i setet og overhead tv'er. Kosligere i jumboen også.
LH har ett bra produkt til USA så jeg tror du får det flott i begge maskinene. Enig med deg i at A380 begge veier vil bli "kjedelig".
Nå har jeg nok lagt hodet på huggestabben men :-D
|
Enig med at gammel B744 har bedre seter på økonomi enn den nye med AVOD. Sov flere timer i strekk i den gamle, og synes at nakke/hodestøtten er den beste av det jeg har prøvd på økonomi.
Og hva skal en med AVOD når setene er så harde at en helst vil stå resten av turen etter en time.
Uansett om det er ny eller gammel B744, er nest siste rad genial hvis du sitter på B setet (kun 2 seter), da har en god plass til å strekke ut beina mellom vinduene og setet foran, og en siter ikke klemt opp i veggen
Etter at jeg skaffet meg en liten PC, så driter jeg i om flyene har AVOD. På PC`en min er det bare ting
JEG vil se og høre på