De fleste 733ene til DY har nødutgang på rad 12 og 13. 13A og F vil være de beste siden du da kan ta ryggen bakover, pluss at det ikke finnes noe sete som heter 12A/F. Mao, du har ikke noe sete foran deg.
Ellers har jo 1
ABC på de flya uten bulkhead også rimelig bra med beinplass. Hvilke maskiner det er snakk om har jeg ikke oversikt over.
Personlig synes jeg Recarostolene er helt greie. Fløy til
LGW i september med DYF og DYQ, hadde 14
ABC for meg selv (noen perks må man jo ha...så benplassen var upåklagelig), da satt jeg i setet hele turen uten å reise meg opp. Hadde turen vært lengre måtte jeg nok gått meg en tur for å få igjen følelsen i ræva. De er litt for harde for min smak.
Har prøvd noen ganger å sette meg på rad 25 f.eks når jeg er i en tom maskin, og jeg får vel akkurat plass til knæra om det er Recaroseter. I en 300 på rad 22 f.eks med eldre seter sitter jeg i spenn med knæra kjennes det ut som.
Så når de brukte
KKM og slikt i sommer på StarTourcharter så sendte jeg noen tanker til de baki der.
Er 190cm lang forøvrig...
Når jeg står å boarder og ser at lange folk får trange seter, så prøver jeg alltid å seate de om til exit ved vingen eller rad 1 for å være litt grei. Det setter de nok pris på.