Taxituren inn til SF gikk uten problemer og med den sedvanelige køen inn mot bysentrum. Alle de øvrige seminardeltakerne hadde booket rom på Marriott, men siden jeg liker å gjøre ting på min egen måte og siden jeg tross alt er trofast Starwood medlem valgte jeg The Westin. Dette hotellet ligger 100 meter lenger ned fra Marriott, og med vår corporate rate fikk jeg en ganske ok pris for et superior room.
Gikk bort til Starwood Gold & Platinum desken og ble mottatt en av en hyggelig dame. Etter litt chit-chat om hvor jeg var fra, hva jeg skulle i byen kunne hun fortelle at jeg hadde blitt oppgradert til en suite. Sweet tenkte jeg. Her betaler jeg mindre enn resten av gjengen fra Norge og bor bedre! Videre fortalte hun om hva de kunne gjøre for at jeg skulle føle meg mer velkommen, jeg smilte og sa at jeg nok skulle klare å føle meg velkommen. Hun insisterte og siden jeg var i godt humør så smilte jeg og sa "hva med et norsk flagg?" hun smilte tilbake og sa "I'll see what I can do, enjoy your stay!".
Tok heisen opp til etasjen min og kunne konstatere at jeg var blitt oppgradert.

Stue/inngang.

Stue/inngang.

Stue/inngang.

Mot soverommet.

SENGEN. HERREGUD, SENGEN.

TV og walk-in closet.

Walk-in closet og 1 stk jakke.

Badet.
Etter at jeg var blitt ferdige med å ta bilder og teste ut sengen, ringte telefonen på rommet. Det var madammen som hadde sjekket meg, lurte på om rommet svarte til forventningene og om alt var i orden. Jeg svarte at alt var i skjønneste orden, hvorpå hun sier om jeg ikke ville se ut av vinduet for å se om jeg fikk øye på noe spesielt og "Experience The Westin Difference"....
Ble stum i et øyeblikk før jeg bare måtte le. Dette er hotellet sitt, det!