View Single Post
Old 13-09-2011, 16:08   #314
TommyL
Trangsynt

Default Re: US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Angående ANA og US Airways så kan man i 90% av tilfellene anta at US Airways vil se de setene, hvis ikke hadde ikke folk brukt verktøyet. Ellers har man KVS tool som er et program man kan laste ned, men da må man betale en liten sum. Da må man se etter bookingklasse O for first class. Jeg tror den dog ikke skiller mellom ting som bare er for feks Miles & More medlemmer på Lufthansa turer, men her er jeg på tynn is siden jeg synes ANA tool er mer enn godt nok.
Altså, KVS-tool er jo egentlig bare et frontend GUI. Hvis man velger søkemåte "SNT Awards *A" så søker man på og finner akkurat det samme som man gjør på hjemmesiden til ANA. Man må først legge inn ANA medlemsnummer og PIN i programmet.
Det som er fordelen at det går mye raskere, og er mer brukervennlig enn den noe knotete søkingen på hjemmesiden til ANA. Mye kjappere å bytte byer, dager, tidspunkt etc innen samme reiseplanleggings "omgang".

Man kan også finne andre resultater, bl.a. seter som LH kun har åpnet til M&M medlemmer, men ikke med det søket. Da bruker man en annen søkemetode, men det fordrer at man har en M&M konto (eller Jetfriends) med miles på. Igjen må man inn med M&M medlemsnummer og PIN. Men det bruker man ikke til *A award seter, for de blir ofte ikke sett av US Airways.

KVS tool har mange andre bruksområder, men dette er det jeg bruker det til. Jeg synes det er verdt kronene kun fordi man sparer mye tasting og klikking, men resultatet blir akkurat det samme som på hjemmesiden til ANA.

Last edited by TommyL; 13-09-2011 at 17:54.
TommyL is offline