Har en drøy måned igjen før et av høstens vakreste eventyr begynner.
Twin Otter drar på nye eventyr ute i Europa.
Det ligger an til et nytt flyselskap og en ny flytype som bør være et viktig kriterium i disse eventyrene mine. Men slik reiseruten ser ut nå blir det ingen nye flyplasser. Unless...
Ankommer
FRA med LH en fredags ettermiddag (14. okt) kl 1500. Og flyr i utgangspunktet videre med BA på lørdag kl. 1120. Det blir en layover på ca. 20 timer som det burde være mulig å gjøre noe med i form av å putte inn en ekstra "slinge" nede i Europa en plass.
Siden jeg har separate billetter og gjerne har lyst å komme meg "helt rundt" på min rundtur, liker jeg å ha marginene på min side, så jeg har booket og forhåndsbetalt (

) et flyplasshotell i
FRA. Så det mest innlysende vil være å prøve å finne en destinasjon i sentral-europa med mange avganger til dagen fra Frankfurt. Domestic i Tyskland kan også være aktuelt.
Noen som har tips til hva jeg kan finne på? Gjerne t/r på fredag ettermiddag/kveld. LH kan være vanskelig å finne t/r på samme dato med en grei pris. Har ikke de ganske billige enveis-priser på innenriks i Tyskland?
Connectiontid spiller vel også inn. Har ikke ambisjoner å tilbringe så mye tid på den aktuelle destinasjonen. Målet er å komme seg tilbake til
FRA innenfor et rimelig tidspunkt sånn at jeg er trygg på at jeg kommer meg videre på lørdagen.
Pris spiller inn her. Bør ikke koste mer en rundt 1500-2000 spenn.
Oppfølgingsspørsmål: Hvor lang tid bør jeg eventuelt beregne på Frankfurt, fra utenriks - innenriks på separate billetter? Kun håndbagasje. Kikker på 1610 avgangen til
MUC.