View Single Post
Old 22-08-2011, 10:26   #19
Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Ulike selskapers F-klasse

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Men det jeg har å utsette på Swiss var deres tydelige mangel på catering. Da det var min tur til å bestille hovedrett fikk jeg beskjed at det var tom for den hovedretten jeg ville ha. Jeg ønsket å ha fisk, men valgte motvillig biff. Ikke nok med det. Det samme skjedde når jeg skulle velge dessert så da hente de noe fra businessklasse. Dette er fullstendig uakseptabelt etter min mening. Greit nok at de blir tomme på whY, men der står det som regel på menyene at de tar forbehold om at det blir tomt. Det gjør det ikke på menyene i F. Jeg forstår at det ikke er en restaurant, men et flyselskap, men på F skal det være nok mat og særlig når det var en load på 5/8.

Biffen var forøvrig latterlig overkokt og seige saker, men min erfaring er at det ofte blir slik med biff på fly.

F loungen i ZRH var en del dårligere enn FCT/FCL i FRA, men greit nok som et pitstopp.
Tror du har vært uheldig. Etter to turer fra Shanghai til Zurich i Swiss first i sommer, må jeg si meg veldig fornøyd. Mye og veldig god mat, perfekt biff og ellers alle valg vi måtte ønske. Bakke-tjenesten i Shanghai er derimot veldig dårlig, med en lounge som ikke fortjener å bli kalt lounge engang, langt mindre first lounge.