Quote:
Originally Posted by Hypern
God onsdag fra Asiana sin first lounge i ICN. Turen går med United til NRT i first (oppgradering var tilgjengelig mot betaling fra business).Synes denne loungen her virka noe stusselig, men er vel fordi jeg bruker den som er i concourse A og ikke i hovedbygget som sikkert er mye bedre.
De inkompetente fjolsa i innsjekkingsskranka hevdet at jeg trengte visum til Japan, men det løste seg etter en telefonn. Trodde de hadde en database for slikt.. Samtidig studerte de mitt amerikanske studentvisumet nøyere enn bildesiden i passet. Merkelig. Jaja.
|
Ja snakk om å være inkompetent fjolls. Sikkert første dag på jobb eller noe sånnt. For enhver på innsjekk i
ICN burden jo kunne på rams at norske borgere (hvis du er det), ikke trenger visum til Japan.
Og sånnt er jo tull å sjekke opp. Det eneste de risikerer er å få deg i retur (hvis visum var påkrevd, og du ikke hadde det), og å få en bot på ca 20.000 kroner. Merkelig, jaja.
Ellers er det tilbake på jobb etter å ha hatt fri et par dager. Har syklet mye de siste dagene, og er ør i hele kroppen. Deilig å komme seg på jobben og slappe av litt