Quote:
Originally Posted by laurenz
Skulle bare mangle?? Det at det tilbys gjennomgående billetter er langt fra en selvfølge. Men reisemønstret her till lands gjør at det finnes et stort behov og derfor har Norwegian sett at de ville tjene på å tilby det.
|
Jeg tror vi er egentlig enige her: landets geografi gjør det å ikke tilby gjennomgående connections til en nødvendighet selv for et selskap som kanskje skulle ønsket å ikke gjøre dette. Å ikke tilby dem ville vært dårlig butikk, i og med at de tapte inntektene ville overstige innsparingene. Men det har økonomifolka sikkert finnet ut uten meg
Quote:
Originally Posted by laurenz
Når det gjelder connectiontider så har det utelukede noe å gjøre med frekvensen til/fra TOS. Det sier seg selv at med 15 destinasjoner i Norge og 2/3 ganger så mange til/fra utlandet er det helt umulig å sette opp connections til/fra alle de avgangene.
|
Jeg forstår det, men jeg har opplevd å ikke få tak i gjennomgående billetter med ankomst
OSL fra utlandet kl 1600, på en ukedag (det kan riktignok ha vært utsolgt, men bra er det ikke). Jeg vet ikke om det er policy eller bare rutetabellen, men jeg finner sjelden billetter med mindre enn 2,5-3 timers connection i
OSL. Igjen - jeg forstår at kortere connections betyr et større irr-apparat, større forsikringspremier og dermed høyere priser - men det er likevel uheldig for meg som kunde.