View Single Post
Old 30-07-2011, 17:32   #10
AggTouchdown
ScanFlyer Gold

Default Re: Hva fikk deg intressert i foto?

Quote:
Originally Posted by *AC* View Post
Jeg er ute etter det perfekte bildet og den perfekte stemningen.
Det er jo et utrolig godt argument for å ikke bruke auto-innstillinger da men :P

Har hatt fotointeressen i mange år, tror jeg begynnte å ta bilder regelmessig da jeg var 11-12 år, da med et lite kompaktkamera som jeg hadde (dette var før digitale kameraer ble allemannseie) og jeg har tonnevis med dårlige flybilder fra den tiden, hvor man såvidt kan se flyet. Så kjøpte jeg meg etterhvert et speilreflekskamera (hadde fortsatt ikke gått over til digitalt) som jeg brukte i noen år, og i 2006 kjøpte jeg meg en 350D og da tok interessen av. 350D hadde jeg i noen år til jeg kjøpte meg 50D for to år siden, og det er det kamerahuset jeg sitter med i dag.

Jeg tar bilder av alt mulig, ikke bare fly, men hovedinteressen ligger helt klart på fly. Syns det er artig å prøve ut flere forskjellige "spots" når jeg tar bilder slik at jeg slipper å ende opp med tre hundre bilder av fly direkte fra siden, da det fort blir kjedelig, så jeg har vært på nok av "ekspedisjoner" gjennom skog og kratt og utpå jorder for å få bildet jeg ønsket :P
AggTouchdown is offline   Reply With Quote