Quote:
Originally Posted by SAS-Steward
Jeg skal ikke si at jeg tviler på dine kunnskaper, selv om du beskriver meg i andre ordlag en du har kunnskap om.
Men vi kan da konkludere med at jeg KUN har vær uheldig i mine 11 år da? Å at CPH har en fantastisk beredskap i forhold til vinteropperasjoner?
Å at alle forsinkelser på vinteren årsakes av andre ting en snø?
Det at du beskriver meg og mine faktiske opplevelser som usakelige skal jeg la være å kommentere, da jeg har større respekt for andres mening en det du åpenbart har.
|
Hvis du læser mit første indlæg i denne tråd, kan du se jeg kort lister evt. grunde op til problemer i forbindelse med sne. At kalde sneberedskabet i
CPH for katastrofalt, som du gør i dit indlæg, er usandt. Der er masser af faktorer som gør, at der til tider hober sig problemer op med følgevirkning af delays - men det kan ikke klandres på sweeping i
CPH, som jeg synes du giver udtryk for.
Jeg blander mig nødigt i diskussioner på dette forum, men når jeg føler der kommer et uretmæssigt og i mine øjne ikke konstruktivt svar og hvor jeg qua mit arbejde sidder tættere på virkeligheden end visse andre, så byder jeg ind. Mit første indlæg er måske en anelse for skarpt i tungen en meningen var - det beklager jeg. Tendensen på dette forum er ofte at det er nemmere at kritisere og sige ting er for dårlige frem for at reflektere lidt over hvorfor eksempelvis problemer med sne i
CPH opstår. Verden er ikke altid sort hvid.
Slut herfra.