Toulouse
Siden vi var ganske sent ute med å planlegge turen var det ikke så veldig mange hoteller å velge mellom. Så vi fikk ikke hotell helt i sentrumskjernen av byen. Men det var rom på et hotell kalt
Mercure Toulouse Compans Caffarelli. Veldig fint hotell. Med store rom med god seng og tilfredsstillende baderomsfasiliteter og. I tillegg var det gratis wifi og vannkoker på rommet og en livsnyter som meg vet å sette pris på en morgenkaffe på sengen når jeg bor på hotell. Ellers lå hotellet ikke så veldig usentralt. Metroen lå like ved og flybussen gikk fra samme sted. Compans Caffarelli fungerte som knutepunkt mellom Metroen og flybussen. Jeg var sliten og ikke så veldig sulten etter en lang dag på reise og lite søvn, så jeg valgte å ta en rolig kveld på rommet mens reisefølget tok turen ut for å få seg litt mat.
Vi fikk sett oss litt rundt i byen på onsdagen.
Hovedmålet med turen til Toulouse var å gå på konsert onsdags kvelden med det Australske søskenparet Angus og Julia Stone som spiller veldig fin basic popmusikk der det akustiske og organiske lydbildet er i fokus. De hadde med seg et fantastisk band i ryggen og lyden på konserten var i tillegg helt kanon bra. Beste livelyd jeg har hørt noen gang!