View Single Post
Old 12-07-2011, 21:59   #50
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: Nya besparingar för SAS

Quote:
Originally Posted by TobyAllan View Post
Der tar du helt feil, jeg har stor interesse i fly og aviation, men da jeg tok min utdannelse innen bedrift økonomi, og idag er jeg faktisk selvstendig, jeg ser på problemet med økonomi som enhver annen bedrift ville gjøre, ingen andre bedrifter ville få lov å holde på med dårlig økonomi som SAS har hatt i en periode nu, ganske riktig jeg vet ikke noe om SAS intern, men fikk faktisk karakter 6 på bedriftøkonomi,
............. puh ....

Her har du faktisk nøkkelen til en del av problemene. Det er forskjell på teori og praksis. SAS har leid inn nok forståsegpåere og teoretikere siden slutten av åttitallet til å finansiere Obamas budsjettunderskudd og vi som kjempet i 'fronten' så hvordan disse kom og gikk med fulle lommebøker mens vi andre lå i skyttergravene uten ammunisjon.

Disse tider er heldigvis over, men den skaden disse har gjort er ikke noe som lar seg fikse over natten. Nå har imidlertid SAS ledelse og ansatte som jobber sammen for første gang på mange år og hangarskipet er endelig i ferd med å snu på seg.

Men det jeg mener å si er at hvis SAS hadde hatt en ledelse som kunne og ville drive flyselskap. hadde de ikke vært i den suppa de er nå.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote