Der tar du helt feil, jeg har stor interesse i fly og aviation, men da jeg tok min utdannelse innen bedrift økonomi, og idag er jeg faktisk selvstendig, jeg ser på problemet med økonomi som enhver annen bedrift ville gjøre, ingen andre bedrifter ville få lov å holde på med dårlig økonomi som
SAS har hatt i en periode nu, ganske riktig jeg vet ikke noe om
SAS intern, men fikk faktisk karakter 6 på bedriftøkonomi, for meg spiller det ikke noen rolle om det er
SAS eller Norwegian eller noe annet selskap, jeg ser på det som viser at
SAS har vist frem dårlige regnskap i vel snart 2 år, hadde det vært enhver annen bedrift hadde sjefen, fått sparken for lenge siden, eller bedriften ville bli slått konkurs,
Jeg er utmerket klar over at du som jobber innenfor
SAS ser dette som angrep på din bedrift, men idag må en bedrift faktisk gjøre visse tiltak for at øke lønnsomheten, jeg tror fort vi alle kan være enig om at, de 3 skandinaviske lande (DK,S,N) har proppet alt for mange penge inn i
SAS, kansje det har noe å si for lønnsomheten, er jo ikke noe problem å drive en bedrift når man kommer til 3 landes regjering, og viser ett stort minus, får med seg ennå fler penge, jeg tror for at
SAS skal få virkelig styr på alt dette med økonomi, bør alle 3 lande stoppe tilskuddet til dette selskap, altså, måtte de sjefer som sitter i
SAS lærer seg åssen man får lønnsomhet i bedriften, jeg vet ikke hvor mange penger disse 3 land har lagt inn i dette selskap, men det er ikke små beløp vi snakker om her.
MVH Torben