View Single Post
Old 11-07-2011, 14:50   #15
SBT
ScanFlyer Silver

Default Re: Lufthansa OSL/FRA/ROMA t/r

Quote:
Originally Posted by Cessna182 View Post
Bestillte Lufthansa på strekningen Oslo/Frankfurt/Roma og retur. Da forventer man vel Lufthansa service hele veien, men neida. Det var Lufthansa hele veien på nedturen med gratis mat og drikke. Returen fra Roma var Lufthansa til Fankfurt og SAS fra Frankfurt til Oslo. Gratis mat og drikke fra Roma til Frankfurt. Frankfurt /Oslo med SASTTE JEG BETALE FOR BEVERTNINGEN. DET ER IKKE BRA. Bestiller jeg Lufthansa, forventer jeg Lufthansa service hele veien !!!
Jeg opplevde på OSL - FRA med LH flight nummer, men SK maskin, at purseren var noe beklemt da hun forlangte kr. 20 for en kaffe av en amerikansk passasjer ved siden av meg, som skulle videre ut fra FRA med LH. Hun sa til meg at hun syntes det ikke var så hyggelig å måtte gjøre det, men at det ga mye penger i kassa til SAS. Og hun sa videre at hun visste jo godt at mange av passasjerne var LH bookete passasjerer som skulle videre. Akkurat her synes jeg SAS virker smålig. Det er jo mye bedre service på SAS innenlands til Nord-Norge om man tar et morgenfly, og til og med senere på dagen, blir man aldri avkrevd noe for kaffe.
SBT is offline   Reply With Quote