Thread: TRD-OSL-EWR-MCO
View Single Post
Old 04-06-2011, 14:40   #4
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: TRD-OSL-EWR-MCO

Høres ut som en fin tur det ja!

Reiste selv Trd-Chp-Ord-Las forrige lørdag og brukte Optiontown fra Y til Z. Fikk beskjed flere dager før avreise om at alt var OK, og det samme på vei hjem Las-Ord-Arn-Trd nå på torsdag!

Et lite tips til dere som skal via Chicago fremover og reiser videre med American Airlines innenriks: Det er en hyggelig voksen dame i AA-business skranken for Check-in som heter Laila og er norsk. Hun fikset glatt oppgradering til First for både min medreisende og meg, og vi endte sammen med Reese Witherspoon mellom Ord-Las og drakk Champagne... (Brag...)

Morsom historie faktisk..

Hyggelig med dobbel opptjening i Mai, selv om hjemturen gikk 1 Juni. Fikk totalt ca 36000 poeng som EBG-medlem, så god uttelling!

Et lite tips VirreVap, er det kø i innsjekkingen på Værnes kan du trekke kølapp for billettskranken og få de til å hjelpe deg med baggasjetags og plasser på flyet.. Bruker selv den når det er svært mye folk der og de er veldig hjelpsomme. (Nå skal det sies at jeg kjenner de fleste der etter å ha reist flere dager i uken ut fra Værnes, men har sett andre EBG med samme triks.. hehe)

Kos deg i statene med familien! Tar med min til Las Vegas neste sommer.... I år blir det prøving av Portugal med Lufthansas direkterute via Frankfurt!

God sommer.
kimpe is offline   Reply With Quote