View Single Post
Old 18-05-2011, 14:41   #20
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Default Re: Mini rapport med litt syting - SK LHR-OSL

10 rader med Business og Economy Extra er vanligvis tilstrekkelig, men noen ganger kommer det bestillinger/avbestillinger tett opp mot avgang, slik at skillet flytter på seg. At slikt kan skje må man kunne ta høyde for.

Selv resererverer jeg alltid sete ved bestilling i Economy, men ser på setevalget som høyst foreløpig, da det ofte er altfor langt bak i kabinen i forhold til mine preferanser. SAS setter stort sett av for mange rader til Business og Economy Extra sammenliknet med faktisk etterspørsel, og derfor flytter jeg meg alltid lenger foran når innsjekk starter 22 t. før avgang.

Jeg reiser ofte med SAS og kan ikke huske at de har tatt fra meg setet "mitt", utover oppgraderinger da. I går fikk jeg en hyggelig oppgradering til Economy Extra.

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Eller har jeg lagt merke til at rad 5 på innenriksflighter er blokkert ved booker, uten at det spiller noen rolle da jeg uansett velger rad 1 eller 2
Rad 1 er vel også alltid blokkert i bookingsystemet, men åpner ved innsjekk 22 timer før. Det er reservert en rad lenger bak til passasjerer med funksjonsnedsettelser eller spesielle behov.

Last edited by FlightDeck; 18-05-2011 at 14:46.
FlightDeck is offline   Reply With Quote