Quote:
Originally Posted by LN_CMN
Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Ang. kamerahus: Har titta på 7D, men jeg er mere keen på 5D MKII eller MKIII når den kommer..  Men det står på penger da... Men uansett så må jeg nok oppgradere snart for 400D`en har sine begrensninger merker jeg...
|
HEHE har selv 7D kan bare si at den løper om hjørner med 5DmkII hva angår hastighet på autofokusen, 5D mkIII, må du nok vente en stund på ett av Canon sine lager i Japan ble ramt under jordskjelvet, 5D mkIII kommer tidligst mars 2012 og den forskjel som skulle bli på V2 og V3 er at videoopptaks delen blir fjernet fra V3, mot at den får 21.1 MP, ingenting er jo sikkert ennå, dette er bare rykter ennå, nu vet jeg ikke hva bruk du har med dine kameraer, men 7D er ett bedre kamera hvis du skal bruke det til sport/spotting, der er 5DmkII altså dårligere, bilde kvaliteten på begge kameraer er helt suveren, altså avhenger alt av hva du skal ta bilder av, men snakker vi sport,natur og emner som flyspotting, er 7D det beste fra Canon, og når du har linse av god kvalitet, fortsetter man selfølgelig med Canon, hvis du er på Vollen en dag og vi møtes skal jeg gjerne vise deg 7D sine muligheter, da dette er ett knallbra kamera.
MVH Torben Iversen