View Single Post
Old 14-05-2011, 21:32   #15
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: Hva ønsker jeg meg fra SAS?

Quote:
Originally Posted by SAS CC View Post
Som ansat kan jeg kun tillægge, at jeg også gerne så nogle ting forandret/ændret. Min personlige ønskeliste lyder sådan her:

- Nye stole/flat beds på Business på 330/340 samt nyt entertainment system. AVOD også i Economy
- Nye stole i 320/737 flåden. Helst Recaro
- To serviceklasser på EU flyvninger: Business og Extra/Economy. BOB fjernes. Et mere harmoniseret og basic meal/drinkoplæg introduceres i Extra/Economy alt efter rute/flyvetid. Stadig alle øvrige fordele for Economy Extra passagerer og seating forrest i Economykabinen
- Nye websites. Selvom Sas.dk/no/se netop er opdateret, trænger den stadig til en ordentlig overhaling, mere overskuelighed for EuroBonuskunder osv...

Der sker mange ting i SAS i øjeblikket og jeg håber og tror på, at SAS vælger the "high road" som businessflyselskab fremadrettet. Økonomien forbedres måned for måned og SAS skal kunne vise et overskud inden nogle helt store ændringer foretages. Selvfølgelig skal SAS også tilbyde billige billetter - og leisure rejsende vil jo nyde godt af fordelene hos et netværksselskab. Dog synes jeg, man skal være varsom med en decideret lavprisprofil. Det er et no-go! Do what we are best at. No bullshit!
Dette er jeg bortimot 100% enig i.
TOS is offline   Reply With Quote