View Single Post
Old 13-05-2011, 15:46   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: Mini rapport med litt syting - SK LHR-OSL

Quote:
Originally Posted by OleSR View Post
Altså, det der gjorde vel ikke saken klarere. Du postet jo akkurat det samme om igjen. Utifra forklaringen din, virker det på meg som om det var overbooket i eco extra og business, noe som gjorde at dere som hadde bestilt sete langt fremme i eco, måtte flyttes for å gjøre plass til business-/eco extra-passasjerer. Videre spør du hvorfor ikke dere ble oppgradert til eco extra da dere måtte flyttes? Dermed er spørsmålet til Superhai helt legitimt. Kanskje var det ikke hovedpoenget ditt, men du stilte nå spørsmålet uansett.

Ellers er det vel slik at om deler av flyet er overbooket, så må faktisk passasjerene flyttes rundt på, uanvhengig av status meg her og status meg der. Videre skjer det vel så sjelden at det ikke er noe stort problem?
Hmm... Da skal jeg prøve en annen vinkling. 1.Det er en del fokus på hvor bra det er at man kan velge sete selv gratis hos SAS 2. Det er også en del fokus på hvor bra det er at man kan prebooke sete når man har EBG hos SAS.
Da er det ofte slik at man velger et sete som man ønsker å bruke på den gitte flyturen (NB!! Nødutgang pga benplass - ikke "for å sitte lengre frem"). Hvis man da IKKE får dette setet og da heller et sete man ikke ønsker så føler jeg at fordelen forsvinner. Dette har skjedd meg flere ganger.

At det er flere i premiumklassene enn SAS hadde forventet er jo egentlig for meg uvesntlig da min setefordel forsvinner.

Det jeg nevnte med eco extra var en litt naiv løsning som jeg mener kan være en lur måte å gi meg setet jeg ønsket + en merverdi opplevelse (i motsetning til gjentatte mindreverdi opplevelser)

Er dette brutt ned godt nok for forum bruk?

Og nei - det er ikke et stort problem - dagen har gått helt fint for meg, og det begrenset seg til en liten ytring på et forum.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA

Last edited by SudCaravelle; 13-05-2011 at 15:49.
SudCaravelle is offline   Reply With Quote