View Single Post
Old 17-10-2005, 11:35   #13
Trety
ScanFlyer Rusty
 
Trety's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
Default Re: SAS med 450 callsenter ansatte fortsatt!

Å gi kundene muligheten til å ringe SAS' callcenter og la kundene (husk, de som betaler lønningene deres) få snakker effektivt og greit med en kundebehandler er ikke bare et "nødvendig onde".
Det at man er tilgjengelig har også en inntektsside. Det er mulig man ville redusere kostnadene med å kutte ut halvparten av kundebehandlerne, men hvor mange kunder (les: inntekter) ville forsvinne i samme runde? Man skal aldri noensinne undervurdere verdien av en personlig samtale med et annet menneske i en salgs- eller informasjonssituasjon. (*)

(*)Sa han som selger hodesett til telefonibruk...
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson
Trety is offline   Reply With Quote