Så var det leiebilen da. Jeg hadde funnet ut at AVIS leier ut Cadillac
CTS, og hadde bestilt en slik. Men i skranken fikk jeg valget mellom Hyundai Genesis og Lincoln Town Car. To pensjonistbiler med andre ord. Eller pensjonistslagskip om du vil, bilene er svære. En liten nedtur, selvfølgelig, men Hyundaien som jeg valgte var ihvertfall svært komfortabel og hadde mye utstyr, inkludert navigasjon. Så da fikk den medbrakte Tomtomen hvile. En V8 med 385 hester var jo et brukbart plaster på såret. Følte meg ikke gammel nok til å kjøre Town Car.
Hyundai Genesis 4.6.
Selve ferien i Florida ble fordelt mellom Delray Beach, Orlando og Boca Raton, med mesteparten av tiden tilbragt i Orlando på Holiday Inn Sunspree Lake Buena Vista. Vi ble godt fornøyde med dette hotellet som viste seg å være svært barnevennlig. Rommet var en såkalt Kids Suite, det er egentlig et vanlig rom der det er delt av en barneavdeling med ei køyeseng. Falt godt i smak hos både far og datter. Vi hadde to dager i Sea World og en dag i Magic Kingdom. Akkurat det er ikke fars drømmeferie, men snuppa stortrivdes, og det var faktisk det viktigste.
Soloppgang i Delray Beach
Delray Beach
Kids Suite i Holiday Inn. Til høyre sees inngangen til barneavdelingen.
Barneavdingen i Kids Suite som som også hadde egen TV
Papegøyer i Sea World
Sea World Atlantis. Snuppa insisterte på at vi skulle kjøre denne, så da måtte jeg til pers. Skremmende, men gikk greit.