View Single Post
Old 16-10-2005, 11:27   #7
Klippe
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 291
Default Re: SAS med 450 callsenter ansatte fortsatt!

Det å opprettholde et godt Call Center vil alltid være viktig for en service bedrift da mange av oppgavene nødvendigvis ikke kan relateres direkte til salg, men god kundebehandling. Regner også med at dette Call Centeret også utfører tjenester for Widerøes og andre Star selskaper.

MEN, dette tyder vel på at de enorme tekniske og markedsmessige internett satsingene SAS Braathens har gjort ikke har hatt den suksess man kanskje kunne forvente. Det ble spesielt påpekt våren/sommeren 2004 at Call Centeret skulle reduseres sterkt pga. de e-handel satsinger som var på gang. Tror SAS Braathens mangler kunnskaper og ”primus motorer” for å kunne få ”fart” på e-handel. Tror SAS Braathens har mye å lære av Norwegian på dette området. Spørsmålet er, hva gjør Norwegian som ikke SAS Braathens gjør? (Kompetanse? Ledelse?, Tekniskk?, Politikk?, annet…)

Får de ikke kontroll på e.handelen kan SAS Braathens bli en fremtidig taper! Men regner med at de har noe på gang som vil snu dette bildet i løpet av vinteren!
Klippe is offline   Reply With Quote