Det å opprettholde et godt Call Center vil alltid være viktig for en service bedrift da mange av oppgavene nødvendigvis ikke kan relateres direkte til salg, men god kundebehandling. Regner også med at dette Call Centeret også utfører tjenester for Widerøes og andre Star selskaper.
MEN, dette tyder vel på at de enorme tekniske og markedsmessige internett satsingene
SAS Braathens har gjort ikke har hatt den suksess man kanskje kunne forvente. Det ble spesielt påpekt våren/sommeren 2004 at Call Centeret skulle reduseres sterkt pga. de e-handel satsinger som var på gang. Tror
SAS Braathens mangler kunnskaper og ”primus motorer” for å kunne få ”fart” på e-handel. Tror
SAS Braathens har mye å lære av Norwegian på dette området. Spørsmålet er, hva gjør Norwegian som ikke
SAS Braathens gjør? (Kompetanse? Ledelse?, Tekniskk?, Politikk?, annet…)
Får de ikke kontroll på e.handelen kan
SAS Braathens bli en fremtidig taper! Men regner med at de har noe på gang som vil snu dette bildet i løpet av vinteren!