Quote:
Originally Posted by jefi99
Kurt, det var da den mest utrolige manipulation, du her har præsteret!
"Vi" er et direkte svar på dit "vi". Du gør dig virkelig til kongen af uredelighed, Kurt!
|
Synes egentlig du siger det meget godt jefi99 - sådanne ting er også grunden til at jeg nu "opgiver" denne direkte diskussion og for et stykke tid siden holdt en længere pause fra dette forum. Måske en ny pause skulle overvejes...
Ruteudvikling er en balancegang i forhold til at tiltrække nye potentielle kunder og samtidig sikre positiv udvikling for sine nuværende kunder.
SAS er den største kunde på
CPH og der gøres meget for at understøtte deres forretning og bidrage til at
SAS kan opnå positiv og lønsom vækst -
CPH er jo altså ikke total jubelidioter selvom nogen gerne vil fremstille det sådan. Men som alle andre lufthavne arbejder
CPH på at tiltrække konkurrerende trafik da det bidrager til at udvide markedet og til vækst. Det er "part of the game" og
SAS er fuldt klar over dette...
Der vel også værd at bemærke at
CPH har stort fokus på at tiltrække Star Alliance trafik (såsom Air Canada & Egyptair) hvilket indirekte er med at styrke
SAS på
CPH.
Men jeg vil lade den ligge her og så vil jeg lade det være op til andre at "bekymre" sig om
CPH og dens fremtid... Selvom det selvfølgelig er utrolig dejligt og positivt at se den bekymring som visse personer fremfører på vegne af
CPH, så kan jeg heldigvis som relativ tæt på tingene informere om at man måske ikke bør være så bekymret. Men jeg har forståelse for at man kan være bekymret så usandsynligt dårligt som det går for
CPH i øjeblikket [Ironi kan være anvendt]