Thread: MIA i sommer.
View Single Post
Old 16-04-2011, 17:56   #17
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Default Re: MIA i sommer.

Quote:
A380 frister såklart for en flyinteressert, men det gjør 747 for en som aldri har flydd det heller.
Da kan man jo si at siden 747-400en er eldst så bør du ta den, siden A380 mest sannsynlig kommer til å leve lenger enn den og gi deg flere muligheter enn 747-400 som er på vei ut hos en del.

Quote:
Hvilket selskap har best underholdning om bord? Best service, og hvilken flyplass
er den beste å ha som connection for to som ikke ser særlig reisevant.
Kan bare snakke for BA når det gjelder underholdning, siden jeg er "fast gjest" der (har dog ikke "greid" å reise på economy med dem). AVOD på hele flyet, med "standardutvalg" av musikk, film, spill. Ikke strømuttak i economy.

Synes selv at LHR-T5 er en veldig greit transfer-flyplass, du slipper å gå deg ihjel. Den har også glimrende utsikt til rullebanene så alltids noe å kikke på hvis du har litt tid å slå ihjel.

Mat og drikke tror jeg er hipp som happ på KL, LH og BA.

Setereservasjon før innsjekk får du ikke gjort hos BA uten å betale noen kroner (eller ha sølv/gull-kort), dog kan du fritt velge det som er igjen inkl. exit ved innsjekk. BA har premium-economy, der det hender de har ledig plass for et mellomlegg på rundt 1500 kroner en vei.

Hos KL kan du forhåndsvelge sete, men ikke to-seter, god beinplass/exit eller "Comfort Zone" m.m. uten å betale (samme gjelder ved innsjekk)

LH har vel det greieste opplegget med seter tror jeg - "first come first served" ved booking, og ikke noe betalingssaker for "litt bedre plass".