View Single Post
Old 05-04-2011, 11:38   #26
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,901
Default Re: Southwest 737 med hull i taket

Quote:
Originally Posted by LN-KGL View Post
N632SW hadde første flight i juni 1996, så i praksis snakker vi her om at samtlige classics må gjennom dette. Hvis det er noen platearbeidere her, hvor stor forskjell er det mellom NG og Classic lap joints?
Det er 175 Classics som må igjennom inspeksjonene og eventuelle forbedringer - 80 av disse er i USA og de fleste av disse 80 hos Southwest. 95 befinner seg rundt om verden - de 175 Classic som må inspiseres har alle 30.000 Cycles.

I tillegg ble det en endring av "Lap Joint" design produksjon prosessen (mellom linjene ble prosessen forbedret) - så det er også snakk om Line#.

Det betyr også at det både er en forskjell i Lap Joint Design som gjør at dette ikke berører samtlige Classics og ikke NG.
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote