Hvordan ser vi så at QI går konkurs ??? vil det ske " som lyn fra en klar himmel" eller vil det komme snigende. . Måske vil et af tegnene være at QI skiller deres B737 ops fra, hvis det kan lade sig gøre .Jeg har et lidt ambivalent forhold til en konkurs.Den ene siger, jamen så gå da konkurs og den anden et håb om overlevelse.
Som jeg ser det lige nu, er det alt afgørende om de får tilført de
DKK.300 mill. som der er snak om. Der er dog mig bekendt hæftet nogle endog meget afgørende betingelser ved, og dem er jeg ikke så bekendt med, men spørgsmålet er så om QI vil gå med til det, eller om de har noget valg. Jeg er desværre ikke bekendt med dagens aktiekurs. Spørgsmålet er vel også hvad de nuværende storaktionærer siger tll den nuværende situation. Vil de skyde yderligere kapital ind, hvis den nuværende situation kun tyder på en ting, nemlig konkurs, eller hvis den evt. kommende storaktionær kræver at få magten fuldkommen ??
Den kommende tid bliver nok alt afgørende for QI, måske vil vi se nye ruter, idet nye ruter åbnes for at skabe en form for Cash-flow....Time will show.
Hilsen Ole