View Single Post
Old 14-03-2011, 12:16   #21
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Money, money money - en forholdsvis spontan tur...

Quote:
Originally Posted by Ståle View Post
Det var deg som satt på andre siden av bordet for hun aviselskende dama ja..satt selv litt lengre mot skilleveggen i samme kupè og søren at jeg ikke hadde med meg PC på siste tur til Bergen eller så kunne det sikkert blitt sosialt.
Nei, jeg tror ikke hun leste noe avis som jeg kunne se, men hun satt og glodde på en iPad mesteparten av turen - dvs. fra hun kom på på Gol, til Oslo S. For the record satt jeg altså på det helt bakerste setet, venstre side. Du var altså på samme tog?

For å avslutte denne rapporten litt kjapt: Vi var i rute inn til Oslo S, og jeg kom meg av. Ble stående litt på perrongen før jeg gikk videre, og kunne observere en dsme som gikk toget, uvisst av hvilken grunn. Jeg gikk inn på Oslo S, tok et lite toalettstopp, innom Deli De Luca for litt nudler, og så fant jeg et flytog. Stod da på naboperrongen til Bergenstgoet, og jaggu satt ikke hu dama der enda

Flytogturen til OSL gikk kjapt, og jeg fant også igjen bilen min i parkeringshuset. Vil nok revurdere å stå der igjen, da parkeringen kostet nesten like mye som flybilletten min til fra OSL til BGO dagen før .
290 per døgn så ikke dyrt ut på nettet, men når man har stått der i halvannet døgn, og da betaler for to (siden timesprisen var 50-og-noe, passerer man døgnprisen relativt fort), så det plutselig mye dyrere ut.. Nuvel. Jeg kom meg uansett hjem, og hadde hatt en helt grei tur, tross litt ubehagelige seter på slutten, og varierende benplass.

Takker for titten
Martin is offline   Reply With Quote