View Single Post
Old 06-02-2011, 01:11   #13
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Forvirret: Flyertalk/Milepoint

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Takk for redegjørelsen Tommy!
Da står ting litt klarere! Det var vel neppe så mange som hadde fått med seg Randys forhold til Flyertalks nye eiere. Men det er vel ingenting som tyder på at Flyertalk ikke vil bestå videre, så det å ha 2 internasjonale fora for flygale, er kanskje noe for mye?

Sånn rent egoistisk sett hadde jeg synes det var greiest med ett felles fora for å klare å henge med på det meste. På samme måte er det vel egentlig klart at det samme gjelder i Norge. Et nasjonalt forum. Det sier seg selv at de som starter opp lignende forum har en stor utfordring i forhold til å få de aktive brukerne over til "sitt" forum. For jeg tror ikke det er plass til veldig mange forum av denne typen i det store cyberspacet.

Det jeg ser av MilePoint ser jo foreløpig ut til å nærmest være en kopi av Flyertalk. Men jeg er klar over at det bare er en begynnelse. Så det kan jo skje saker og ting.

Jeg forstår jo på Tommy777 at de som kjøpte Flyertalk av Randy ikke tar forumet der Randy og flere andre av de "faste" liker. Men det er en lang vei å gå derfra til å få et aktivt hovedforum.

Tommy nevner også at Randy har mange andre nettsider som skal innkoporeres. Hvilke er dette? Jeg vet jo at Flyertalk overtok noen andre flyrelaterte sider, men om det var før eller etter Randy solgte seg ut vet jeg ikke.

Så kanskje Tommy kan komme med en litt bredere redegjørelse for oss uvitende her på berget?

BF
Du ser naa en betaversjon av milepoint.com. Mye kommer til aa endre seg i maanedene fremover

Det er soleklart marked for flere websider enn flyertalk. Flyertalk er veldig vanskelig aa finne frem paa for folk som ikke er vante. I tillegg er det ikke akkurat verdens mest vennlige sted. Stedet har ikke utviklet seg siden 2005 da Randy begynte aa forhandle om aa selge stedet.

vbulletin er en forferdelig software naar det er mye innhold og poster, noe som forhindrer mye av utviklingen

Randy eier f.eks. seatexpert.com boardingarea.com og mange flere sider og domener. Vi er ogsaa ute og kjoeper domener.

My kommer til aa skje, saa her er det bare aa foelge med.
Tommy777 is offline   Reply With Quote