Så
DAT sier at første flyvning blir en halvannen måned før WF, men melder oppstart etter at WF annonserte oppstart.
Krohn melder seg så også inn i kampen, og på toppen av det hele sier WF at de
ikke kommer til å kaste inn håndkleet.. (noe Krohn forsåvidt også sier), jaja.
Er det ellers noe nytt fra Krohn? Det er da helt umulig at tre stk opererer på
SKE-
BGO, men det betyr ikke at alle trenger å droppe helt ut heller. Nå har jo Krohn nevnt at de ser på et mer omfattende nettverk. En rute til
MOL kunne jo vært spennende, da kunne de jo også feedet flyene til/fra
SKE/
TRD på
MOL (dersom det lar seg gjøre).
Hvem som "vinner" på
SKE-
BGO av
DAT og WF dropper jeg å gjette meg frem til, men av eller annen grunn ser jeg for meg at WF heller opererer
SKE-
SVG (og andre plasser) og ikke
BGO. Så får heller
DAT stå for ruten som det garantert vil kriges om i nær fremtid. Uansett får vi håpe at det ikke ender opp med at noen (
DAT eller Krohn) går konkurs, for det vil jo bare gå utover andre "uskyldige" ruter...