Quote:
Originally posted by Arrow
Quote:
da har man en gjennomgående billett ellers så blir man stående igjen , sånn er reglene , betaler man for gjennomgående billett så har man rettigheten til å bli tatt hånd om, gir man eff og ikke betaler for gjennomgående billett så ville det være sykt urettferdig ovenfor de som har betalt for det om man booker om å hjelper vedkommende.
Det har ingenting med å være fleksibel å gjøre. Så lenge en velger det selv har man ingenting å klage over, på forespørsel skal kunden altid informeres om begge alternativer med både fordeler og ulemper, kunden er da klar over hva han går til å har ingenting med å komme å syte etterpå..
|
Jeg synes du er litt vel firkantet her. Finnes det ikke et scenario hvor du ville lempe på regelen? Selskapet vinner ikke på å følge reglene punkt til prikke i hvert eneste tilfelle. Det er snakk om løsninger som noen ganger må løses på en annen måte enn å følge regelboka.
Vi snakker ikke om guttungen som møtte forsent på OSL som var nevnt i en annen tråd.
|
Nei, synes ikke man skal være slepphendt med regelverket her, så lenge kunden vet hva som gjelder. Se en annen tråd her hvor Ryanair kommer best ut mht til kundeklager. Der er alle kundene klare over hva som gjelder, også om det er FR som er sene og medvirker til mistet forbindelse. Tror hovedutfordringen for nettverksselskapene er å få formidlet på en klinkende klar måte at om man kjøper separate billetter så er det ingen rettigheter annet enn å bli fløyet fra A til B.